Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 6. april 2009

Er her endnu, men ...

... har bare lige 400 projekter i gang for tiden.

Gustavs værelse er ved at blive lavet om til et "ridder-værelse" ... der kommer billeder så snart jeg er færdig med det hele - men glæd jer - det bliver rigtig fedt ... et rigtig drengeværelse ;o)

Så det bliver ikke rigtig til noget scrap for tiden ... men I skal da lige se de bidrag jeg fik lavet til Scrap-is-fun's månedskonkurrence i marts:





3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg er altså lidt vil med de små "Gustav og mor"-ting du har øverst :)...badetøfler *G*...han er da for sød ;)
...og så glæder jeg mig da til at se nogen billeder af ridderens værelse :)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Venter spændt på billeder af det flotte værelse.
Super gode løsninger på opgaverne. Blomsten er rigtig flot.
God påske.

Betina Olesen sagde ...

Jaaaa..... vi vil se billeder af værelset ;-)

Rigtig sødt blomsterkort, dejligt at se noget andet fra kortverdenen af ;-)

Rigtig god påske
Betina