Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 20. september 2009

Ren hygge

Kitt var på besøg igår, og vi scrappede og sludrede og havde det rigtig hyggeligt.
Og tænk engang ... jeg fik endelig lavet et helt LO færdig ........ Dette LO var egentlig ment til Scrapsisters Sommerhurlumhej, men det nåede jeg vist ikke lige :D

Men jeg har nået det nu, og jeg er så superglad for det :o) Billedet er af nogle blomster, som Gustav en dag plukkede til mig og stolt overrakte, mens han sagde: "Værs'go mor, her er nogle smukke blomster til dig!"
Sommerfuglen er min favorit. Den var egentlig lyseblå, så jeg har farvet den hvid og limet lidt bittesmå halvperler på kroppen, og vingerne har fået lidt glimmer, der matcher bogstaver og swirl :o)
Tak for en dejlig eftermiddag/aften Kitt, og tak til jer fordi I kigger med ;o)

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aj hvor er det bare et sødt og smukt LO!! Fin historie :O)Og flot som du selv har smukkeseret sommerfuglen, den er virkelig skøn.
Jeg har skrevet en besked til dig i et af mine forrige indlæg omkring Halloween-mad :O) Ha en dejlig søndag!

Thanni sagde ...

Smukt LO - simpelthen! Så fint med swirlsene og blomsterne - og så er jeg lidt vild med sommerfugle :)

Anne Bente sagde ...

såååååå nydelig, lækre detaljer, supert.

Pia sagde ...

wow super rålækkert layout og sødt minde

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Lige over Tilte! Jeg synes også at det var en super eftermiddag. Glæder mig til at gøre det igen. Jeg var fuld af energi da jeg kom hjem.

Jeg synes at dit LO endte med at blive helt perfekt. Godt at sommerfuglen lige blev fanget til sidst! ;)

Knus

Karina Beck sagde ...

Dit layout er meget smukt. Dejlige farver og opsætning.

Blomsten på mit kort er købt hos papirloftet.no. Men pas på det er dyrt at kigge forbi hos dem ; ) : )

Conny sagde ...

Rigtig super flot LO' du har lavet

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det blev til et super sødt LO. Jeg er også vild med den sommerfugl. Er det en QK???
Rigtig dejlige farver det er lavet i.

Betina Olesen sagde ...

Et rigtig skønt og sødt LO, fine detaljer... er altså helt vild med det papir, øv, at jeg aldrig er rendt over det ;-)

Peet sagde ...

Gorgeous..absolutely gorgeous!!!