Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 11. oktober 2009

Farveudfordring

Jeg er blevet udfordret af min søster (Camillas Krims Krams). Udfordringen lyder:



"Jeg har set på en blog at hun har fået en udfordring om at finde 7 lilla ting i sit hjem. Det synes jeg var en meget sjov ting på en kedelig søndag..så det har jeg også gjort. . . . Jeg vil give udfordringen videre men farven skal nu være RØD :)"



Jeg har lige været på jagt, og har fundet:

  1. Rød cykelhjælm

  2. Rød legetøjslastbil

  3. Rød kongekappe

  4. Rødt stearinlys

  5. Rød badeand

  6. Røde strømper

  7. Rødt fløjlsbånd

Sikke en sjov udfordring - jeg blev nærmest helt grebet af at gå på jagt i mit hus. Så jeg synes jeg vil lade den gå videre, men farven skal nu være BLÅ og jeg udfordrer:

Conny (Kom så i gang), Heidi (Fru Nielsen), Christina (LaChris), og Thanni :o)

Jeg håber I er med på lidt sjov ;o)

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Go' udfordring!! :)...den snupper jeg - går på jagt efter noget BLÅT imorgen...det må ku' lade sig gøre at finde noget i den farve her i huset ;)

Conny sagde ...

Jeg siger tak for udfordring og vil nu gå jagt efter blå ting i midt hus.

Maribi sagde ...

Super sjov ide med en farveudfordring:-)
Håber du har det godt og nyder det smukke, men kølige vejr:-)