Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 27. april 2008

Igår var jeg for allerførste gang med i et cybercrop på Scrapsisters.dk. Gustav var hos sin far, så jeg havde en dejlig masse tid til at få ordnet både scrapsager og andre praktiske ting i hjemmet...

Jeg var ikke med på alle opgaverne, og kom først rigtigt i gang med scrapperierne da alle de andre nærmest var færdige ... jeg havde lige et par lamper eller 5 der skulle sættes op ;o)

Men det var sjovt at prøve, og det er sandelig ikke sidste gang jeg deltager i et cybercrop ... og tænk engang ... jeg var så heldig at vinde i lodtræningen om en af opgaverne :p

Jeg fik lavet disse to LO:


2 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Nu det er dig.... kender dig jo kun under Gusle....
Hvor er det bare skønt at se så forskelligt ens sketch kan falde ud...

Men super skønne Lo'er du fik lavet, de er begge blevet rigtig flotte....

Hygge fra Betina

lam sagde ...

Super lækre layout med flotte detaljer.

Jeg læse lige din kommentar inde på 1-2-3 scrap og ja sommerfuglen kan godt drille lidt.
Hvis du kommer til scrap a mania i september eller måske crop hos Dreampapers ,så skal jeg med glæde vise dig hvordan man gør ;O)