Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 22. maj 2008

Uh jeg er så stolt

Idag blev jeg færdig med mit allerførste forsøg på at lave Altered Art.

Jeg har i lang tid manglet en løsning til alle mine bånd, og efter at have læst en tråd på The Scrapcats forum om, hvad andre scrappere bruger deres tomme æsker mv. til, tænkte jeg at jeg ville prøve at lave noget ud af en af mine æsker.

Det blev til denne opbevaringsæske til bånd:

6 kommentarer:

FrkScrap sagde ...

Aii - hvor er det da en genial løsning til alle sine bånd.

Og så er den også rigtig flot.

:)

Else-DK sagde ...

Det var da godt du kunne blive in
spireret til også at lave noget af de "gamle" æsker. Super flot båndæske du har fået ud af det.
Det er sådan en jeg har ønske mig at lave i lang tid, skulle nok også lade mig inspirere lidt af dig og komme i gang nu.

Betina Olesen sagde ...

Super æske du har fået lavet der.... smart ide....
Og godt ser den jo ud....

Hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

sikken en sød ide med den æske

Anonym sagde ...

Det var da alletiders gode idé med den "bånd-æske" !! Hvor ser det godt ud :O) Og tak for hjælp til det tyske :O)

LindaS sagde ...

Det er en fed ide med den båndkasse - det ser godt ud.