Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 24. marts 2009

Halloween 2008

I oktober måned 2008, var vi til Halloween-party hos min søster. Det var fantastisk herligt og de havde virkelig gjort noget ud af det:

Der var pyntet op med spindelvæv, uhyggelig lamper, stearinlys osv.
  • Middagen bestod af heksegryde med regnorme.

  • Der var føle/gætteleg hvor de havde lagt forskellige ting inde i kasser - man skulle så mærke på tingene og gætte sig til hvad det var - genial idé :o).

  • Udenfor huset var der pyntet op med gravstene, kors og hænder og arme der stak op af jorden så man næsten blev helt nervøs ved at gå ind i huset hæhæ.

  • De havde bagt kager der lignede afskårede hænder osv. osv. osv.
Og ALLE var klædt ud - også de voksne. Så der var hekse, et pirater, døden, et par monstre, en lille djævleunge og dødens brud var endda også mødt op. Tak for den fede eftermiddag/aften. Jeg tror vi alle nød det.

Jeg har lavet et minialbum hvor I kan se lidt billeder fra festen:






Tak fordi du kigger med :o)

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

nej hvor er det flot, og i lækker farver ;o)

Tusind tak for du tænkte på mig med en adward - det er jeg rigtig glad for ;o) og skønttttt at se dig tilbage igen ;o)

Rigtig god onsdag

Pia sagde ...

super rålækkert album

Karina Beck sagde ...

Super lækkert album, med søde detaljer.

Conny sagde ...

Hvor er det super flot dit album.

Maribi sagde ...

Dejligt at du er tilbage efter en stille periode, gælder vist også min egen blog.....
Sikke et nuttet minialbum,lyder som om der rigtig var kræset for den fest, skønt....
Tusind tak for awarden, var sødt af dig at tænke på mig:0)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Flot album det blev til.
Man kan da roligt sige at der er blevet gjort noget ud af det. Herligt.
Tak for din award. Jeg har den allerede, men er alligevel rigtgi glad for den. Tusind tak.

Betina Olesen sagde ...

Det var da et super skønt album.... og lyder da også til at have været et super party....