Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 1. marts 2009

Lidt scrap :o)

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at scrappe lidt igen. Denne gang til månedskonkurrencen hos Scrapbook Express. Det var en PageMaps-skitse, der skulle liftes;


og da jeg jo er helt vild med deres skitser, måtte jeg bare komme med et bidrag:




Jeg har brugt noget ukurant pap til baggrund (syntes lige det passede perfekt hehe), papir fra Deja View (Sharon Ann Timeless collection/Blue Weawe), brun selvklæbende filtbort fra Panduro, brunt bånd købt i Føtex, blå selvklæbende filtbort, chipboard krone og dråbe fra Panduro, chipboard bogstaver som jeg har malet; først helt hvide, så strøget lyseblå løst henover, og til sidst "glaseret" med guldfarvet glitterlim. Glitterlimen har jeg også brugt rundt omkring på pynt og baggrund, guldfarvede brads, en kongekrone jeg har fået af en veninde, et kongekrone laksegl, die cut tag fra Scenic Route, rub on bogstaver fra 7 gypsies, og sidst men ikke mindst de skønne billeder af Gustav, der har lavet kongekrone ud af et af sine små baby-fleece tæpper :D


I får lige et par "close-ups" ... jeg synes selv mit LO er blevet rigtig godt, så lidt pral må der vel være plads til :D




Tak fordi du kiggede med og
fortsat god søndag :o)

6 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Sikke en skøn skitse du har valge... skyndete mig lige at kopierer den... man ved jo aldrig ;-)
Og LO'et er blevet rigtig godt, kan rigtig godt lide farverne, og den detalje med den solen under det runde billede ser rigtig godt ud...

Hygge fra Bteina

Unknown sagde ...

Det er bare blevet rigtig rigtig flot dit LO :)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Jeg kan godt forstå du er stolt af dit lo, for det er da bare så flot.....

Lesley sagde ...

Great page, thank you for taking part in the MTTC challenge this week xx

Thanni sagde ...

Fed skitse!! - men det er de jo som regel på Pagemaps ;)..
..og rigtig dejligt LO - jeg kan godt li' de farver du har valgt og det lidt "skæve" billede på solen er en skøn detalje :)

Anonym sagde ...

Hey Lene, kan se at du oxo har det godt, nice blog du har her...jeg valgte dog løsningen fra Wordpress, som er 50/50 blog/homepage....det er bare nice, flot "LO" hvad er det, jeg kalder det en collage...hygge Dan