Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 22. april 2010

Ny dansk udfordringsblog

Måske har I allerede set/hørt/læst om det andetsteds, men der bliver startet en ny udfordringsblog op d. 1. juni d.å.


I kan checke siden ud her: http://vintageudfordring.blogspot.com/


Lige nu er der en meget lækker blogcandy på højkant derinde: Jeg håber I allesammen får en dejlig dag ;o)

2 kommentarer:

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

MUMS! Jeg er allerede på vej derind..

Nanna Skak Mortensen sagde ...

Hej!
Det her er egentlig ikke en kommentar til indlægget, men jeg tillader mig lige at kontakte dig gennem kommentarboksen :-)
Jeg har besøgt din blog gentagende gange i forbindelse med, at jeg har søgt information om nystagmus på nettet. Jeg har en datter på 9 mdr. med medfødt nystagmus, vi har vidst det i næsten et halvt år, men først nu er jeg ved at komme til tåls med det. En af mine måder at bearbejde det hele på, har været at beskrive hele processen i en blog, der faktisk hedder "Om at leve med nystagmus". Bloggen er først og fremmest et frirum for mine tanker og følelser i forbindelse med min datters nystagmus, men den er også tiltænkt andre forældre til børn med nystagmus (eller andre små som store handicaps), især forældre der lige har fået nyheden, som er sårbare, og har brug for at vide, hvad nystagmus er, og at "de ikke er alene". Og så er det en mulighed for mig at få kontakt til andre "nystagmus-forældre". Det er en nøgtern og hudløs ærlig blog, og der er ikke meget lir (hverken visuelt eller indholdsmæssigt), men den omhandler et emne, som vi i hvert fald må være nogle stykker, der er interesseret i ;-)
Min blog kommer imidlertid ikke frem, når man søger på nystagmus på google.dk, så jeg tænkte, om du kunne være interesseret i at linke til den? Din blog er nemlig noget at det første, der kommer frem. Det er selvfølgelig helt op til dig, men jeg syntes i hvert fald lige, jeg ville spørge :-)
Med venlig hilsen Nanna