Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 18. maj 2010

Opvarmningsudfordring

så er jeg her lidt igen ... og hvad kan være mere passende, end at deltage i opvarmningsudfordringen hos vintageudfordring, her lige op til SAM?

Mit bidrag er egentlig en del af en kollage, men da den endnu ikke er helt færdig og sat op, så får I altså kun bidraget til opvarmningsudfordringen at se i denne omgang:
Tak fordi I kigger med :o)

Ja,

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det ser rigtig fint ud. Jeg vil se frem til at se mere!; )

Heidi sagde ...

Ser spændende ud ;o)

Og hvor dejligt i er så rig i rugbrød - hvor er han dejlig :o)

Anne Bente sagde ...

ej, det ser rigtig spændende ud,

10000 tak for at du deltager på Vintage udfordring.

Sylvia sagde ...

Ser ut som et spennende prosjekt.Flott bidrag til utfordringen :)