Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 1. juni 2010

SAM

Hej allesammen og 1000 tak for en skøn weekend i Roskilde :o)

Det var skønt at få hilst på nogle af jer igen, og hold da op en masse fede ting der blev lavet rundt omkring ... det har virkelig givet en masse dejlig inspiration :o)

Jeg fik lavet bidrag til to af konkurrencerne:

LO-konkurrencen: Jeg lavede dette herlige LO i løbet af 15 minutter! Tænk at det skulle lade sig gøre for sådan et sneglehoved som mig hehehehehe. Jeg er blevet ret glad for det, og er lidt stolt af at jeg endelig fik brugt lidt rub-ons (for første gang på et LO)
Til konkurrencen om forklædet lavede jeg denne fine lille taske i klar rød, som jeg har krakeleret og "højglanspoleret" med klar maling. Det er desværre lidt svært at se på billederne. Forsiden af tasken er beklædt med et ark papir med blomster der er syet på, og så har jeg lavet lidt tags og en sommerfugl der har fået lidt glossy accent så den passer til resten. Inden i har jeg foret tasken med rød "velour".

4 kommentarer:

Tilte sagde ...

Jeg beklager at billederne vender den "forkerte" vej ... jeg ved ikke lige hvorfor, men når jeg oploader dem, så vender de altså tilbage til deres originale udseende/retning. Håber I alligevel kan danne jer et indtryk ;o)

Karina Beck sagde ...

Billederne ser rigtige ud... Flot arbejde med begge to.
Det var hyggeligt, at hilse på dig. Tak fordi du prikkede mig på skulderen.

Heidi sagde ...

Hvor er det bare super flotte sager du har lavet - kender alt for godt det med man tro man har en masse til og har planer om at nå en masse ;o) Men du fik da lavet noget og det jo plus ;o)

Kreateten sagde ...

Sikke en fin æske!

Er i øvrigt helt vild med dine citater fra jeres hverdag - får mig altid til at smile!