Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 28. november 2010

Vintageudfordring

Jeg har lavet denne fine tromme til Vintageudfordring's udfordring nr. 11.

Jeg havde selvfølgelig ingen runde æsker, så jeg har måttet kreere æsken helt selv ... og det gik da egentlig meget godt ;) Jeg er i hvert fald ganske tilfreds :)

Siderne er pyntet med nodepapir, brads og metalbånd. Låget med udklippede blade der har fået glossy accents, knapper med lidt snor i, et par store pejsetændstikker der er lavet om til trommestikker, lidt bånd og en "tag" jeg har klippet ud fra BoBunnys papir Noel Rejoice.




Tak fordi I kigger med. Hav en dejlig søndag allesammen :)

4 kommentarer:

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Den er bare blevet så super fed Lene!

Dorthe/Dob sagde ...

Wauw, hvor er den bare super sød.
Jeg er helt vild med denne lille tromme :)
Meget smukt lavet og meget godide.

Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

Anonym sagde ...

Wau hvor er den skøn, den tromme!!

Linda S. L sagde ...

å himmel noe så utrolig fint, lekkert og ikke minst annerledes morsomt! :D
takk forherlig bidrag til vårutfordring hos vintage udfordring!
klem linda s l