Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 1. januar 2011

2011

Det lyder jo næsten som en science fiction film af værste klasse! Hahahaha


GODT NYTÅR ALLESAMMEN


Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år, og at I har haft en skøn og dejlig jul ;o)


Jeg kom jo lige til at glemme at blogge efter d. 8. december. Vi har været syge og har julet...........

Men nu er det et nyt skønt år, og der kommer helt sikkert andre boller på suppen, så jeg fortsætter min opdatering med billeder.

Denne relikviekasse/kigkasse lavede jeg til Kitt i julegave. Jeg er ret stolt af den, for jeg har lavet den helt fra bunden af. Først lavede jeg en kasse af MDF-plader, så blev den pyntet og fik "glasrude" på, og til sidst blev taget lavet og det udvendige af kassen pyntet:


2 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Sikke en fantastisk julegave at give væk!

Forsinket godt nytår!

Betina Olesen sagde ...

Huuu... jeg bliver helt forskrækket, hver gang jeg hører fra dig. Men savnder da dine søde små historier med Gustav og jeres hverdag... du må op på hesten igen... kom så kom så ;-)