Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 8. december 2010

8. december

Midt i travlheden med julegaveindkøb, småkagebagning og snerydning, synes jeg I allesammen skal have fornøjelsen af dette prisskilt jeg faldt over i et af de lokale supermarkeder:

Den perfekte julegave til de ikke så stille piger ..........

5 kommentarer:

Kreateten sagde ...

hahahahaha! Sikke nogle smarte sokker! Tror da vist vi skal give min mands bror og kone nogle til deres tvillingepiger - tror ind imellem der er lige lovlig meget skrigeri i deres hjem! :D

Karina Beck sagde ...

Hi hi kan du ikke sende et ton af dem til mig der arbejder på en SFO ; ) : )

Thanni sagde ...

Stik mig lige 10 par af dem da ...LOL..en gang imellem er sådan nogen skiltefejl altså for sjove ;)

Heidi sagde ...

ha ha ha ha total sjovt - sidder så og tænker hmm hvordan mon de ser ud :)

Sikke du har nok at se til - jeg er glad jeg slipper for det med at skovle sne

Betina Olesen sagde ...

LOL....LOL.... hvor er det altså bare for godt... synd at jeg ikke lige kender nogen der burde bruge dette fantastisk tilbud...