Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 7. juli 2008

Endnu mere huttelihut ...

Denne uge, er jeg blevet valgt som den, der har lavet ugens bedste LO på Scrapbook Express.

Jeg var virkelig overrasket over at blive valgt, og meget beæret ... og jeg skylder al min tak til alle scrapperne på SE. De er så fantastisk dygtige og inspirerer mig utroligt meget. Både til at prøve noget nyt, og udfordre mine evner som ny scrapper.

Det var dette LO, der gjorde, at jeg blev valgt:


This week, I was chosen as scrapper with best LO of the week (LOTW).
I was truly surpriced, and very honoured ... and I owe all my thanks to all the fantastic scrappers at SC. They are all so good and I get so inspired from all their works. Both into trying somthing new, and into challenging my abilities as a new scrapper.

2 kommentarer:

camilla sagde ...

Hehehe tør væde med ingen andre har scrappet om sådan noget før hehe...det er super flot

Betina Olesen sagde ...

Super LO, og ja også et super sjovt emne.... LOL...
Det er fuldt ud fortjent med titlen.... tillykke med den...

Hygge fdra Betina