Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 7. juli 2008

Hutteli hutteli hut ... jeg vandt!

Ja tænk engang ... overraskelsen er enorm, men jeg vand juni måneds konkurrence på Scrapbook Express. Godt nok ved lodtrækning ... men ikke desto mindre vandt jeg.

Og jeg elsker det forum ... der er enormt mange scrappere tilmeldt fra mange forskellige lande. Der sker mange ting, de har ugentlige udfordringer, kåring af ugens LO, der kommer hele tiden nye uploads, og nye kommentarer til de ting man uploader. Så man får mange forskellige kommentarer til sine LOs, hvilket er rigtig rart ... ja i det hele taget det at få kommentarer - hvilket jo desværre ikke er noget vi er så gode til på de danske sider ;o)

Og når der er mange scrappere, er der mange stilarter, og inspirationskilden er enorm ... jeg kan kun anbefale jer at besøge siden :o)

Jeg deltog i månedens konkurrence med disse bidrag:



1 kommentar:

Pia Odgaard sagde ...

Fine LO's Super idé med papir "sneglene", og blomsterne på det andet LO er rigtig flotte.