Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 22. juli 2008

Skitsestafetten hos Unikhobby

Her er mit bidrag til den første omgang af skitsestafetten hos Unikhobby:


Den oprindelige skitse var ret enkel, hvilket jeg syntes var rart ... det gav mere frihed mht. hvordan LO'et skulle se ud, og hvad man kunne gøre med det.

Jeg fik ideen til guitaren, da jeg lavede mit edderkoppespind på et tidligere LO (se længere nede), og samtidig stod og manglede noget dims, der kunne vise Gustav's store glæde og interesse for sin guitar :o)
---
My contribution for the sketch-stafet at Unikhobby.
The original sketch was quite simple, which I liked a lot, since it gave more freedom to what you could do with the LO.
I got the idea for the guitar when I made the spiderweb on an earlier LO (look below), and at the same time needed some kind of embellishment that would show how much Gustav loves his guitar.

2 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Har godt set dit LO på Unik hobbys blog, har gemt det til et senere lift - mangler lige at få fremkaldt et billede af nevøen :-)

Det er smadder flot!

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det altså bare godt fundet på med den guitar, jeg tager altså hatten af for dig.....et rigtig sødt LO, og et skønt billede af Gustav....

Hygge fra Betina