Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 27. februar 2009

Lykken er ...

... lykkeposer fra Panduro ... hehe

Er der nogle af jer, der følger med på min søsters blog? (Klik her)

Hun har skrevet et indlæg om nogle lykkeposer hun har lavet i forretningen, og først tænkte jeg: "ej okay ... lykkeposer til 25 kr. ... det er ikke lige noget for mig!"

Min søster fortalte så, at der faktisk var nogle ret fede ting i, og jeg besluttede mig for at tage derud og købe en enkelt ... som så blev til fire ... og check lige en masse fede ting jeg har fået for 100 kr!

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

ejjj så lækker sager og den filt bord er da for sød ;o) Jeg skal da hvis til at "lure" lidt i butikkernes påskeafdeling ;o)

Rigtig god weekend

Karina Beck sagde ...

Det er godt nok meget lækkert du har fået for hundrede kr!!!
Hvilken Panduro er det man kan få lykkeposer i??
For jeg kan ikke lige forestille mig at man kan få det i min i Rødovre...

Karina Beck sagde ...

Nu har jeg været i min egen Panduro i Rødovre. Nej, desværre ingen lykkeposer. HVOR købte du dine??