Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 22. august 2009

Fødselsdags-minialbum

En af Gustavs legekammerater fyldte fem år i tirsdags, og jeg lavede et lille minialbum til hende som hun fik sammen med sin gave (et lille smykkeskrin).


Her ser I et par sider fra albummet:




Tak fordi I kigger med - god weekend :o)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det var da et sødt lille album til en 5 årig.
God weekend.

Heidi sagde ...

hvor sødt og en god ide - min på 5 elskerrrrrrr at se i bøger og billeder, måske ejg skulle lave et lille et til ham ? :o/

Ps. griner stadig over den med hvem der er den smukkeste ha ha ha

Anne Bente sagde ...

nååååå hvor er den dog sød, og en rigtig god ide.

Conny sagde ...

Hvor er det et sødt album og skønne farver til en 5åig pige.