Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 15. august 2009

Nå ...

jeg må jo hellere få opdateret lidt. Der er gået lidt tid siden jeg sidst har skrevet herinde - jeg er lidt flad for energi.

Lidt er der da sket den sidste måneds tid:

Vi har leget med vand i sommervarmen:
Klatret i træer:
Amara har nydt de stille sommeraftener i sofaen:
Mesterkokken har lavet en masse dejlig mad:

Tegnet tatoveringer:

Gustavs bedste ven har været på besøg:

Vi har haft en begivenhedsrig tur til Sverige, hvor vi besøgte hende her:

Og sidst, men ikke mindst, har vi været en tur i Tivoli, hvor gustav prøvede dem her hele 6 gange:

Tak fordi I kigger med - håber I får en dejlig weekend :o)

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

skal da lige love for i har haft en travl sommer - men ser også ud til og ha været dejlig ;o)

Skønt at se dig her igen, fortsat rigtig god weekend ;o)

Kreateten sagde ...

Sikke en sommer du har haft! fyldt med superhelte i alle afskygninger - batman,spiderman og Pippi, så bli'r det ikke bedre!

Betina Olesen sagde ...

Dejlig sommer, og skønt at se den fra Børnehøjde ;-)
Ja, besøget i Glasriget har vi til gode, men Astrid Lindgrens verden er vores børn vist desværre blevet for stor til.... Hmmm mon vi får børnebørn engang....LOL

Thanni sagde ...

I har da vist haft en skøn skøn sommer med en masse oplevelser :-)
...og det sq surt når man bliver overhalet indenom af onkel LarsPeder *LOL*...de kommentarer du har af Gustav de er altså bare guld *G*