Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 20. august 2009

Sandheden skal høres fra ...

... er det ikke noget med små børn og fulde mennesker?

Check lige "Om og af børn" ovenfor - hehehehehehe!

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

; ) Han er så sød ham Gustav ; )

Heidi sagde ...

ha ha ha ha ja det var selvfølgelig det første jeg læste da jeg kom på besøg her ;o)

Hvor er han god og hvor er du god til at få dem gemt ;o)

Betina Olesen sagde ...

Lolllllllllllll.... ja så kan du lære det... hmmm gad vide hvad smuk består af i børnehøjde... den bedste legeonkel måske ;-)