Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 2. december 2009

... det kan Lene ikke - hun kan bare strikke :D


Jeg har strikket dette herlige "sjal/poncho" i pompon-garn. Desværre ikke til mig selv, men ingen tvivl om at jeg skal i gang med at lave noget til mig selv i det garn - det er helt vildt lækkert blødt og vamset når først man får strikket det ;o)

Og ja ... hahahahaha ... det er vist meget heldigt at jeg aldrig har forsøgt at slå mig selv op som modella !!!! :D

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Uha den ser lækker ud.

Thanni sagde ...

Den ser bare lækker og vamset ud :)...gad vide om man sku' finde strikkepinde og garn frem igen ...det er 1oo år og en madpakke siden jeg har strikket noget - ikke siden mine unger var små i hvert fald, men nu er der jo et barnebarn at trikke til, så måske ... ;)

Betina Olesen sagde ...

Den ser da både blød og varm ud. Strikkede for nogle år siden Karen Noe's vandfald, og den bruger jeg stadig meget hvis jeg lige fryser om skulderen om aftenen....

Karina Beck sagde ...

Hej igen. Hvordan gik det med nisse landskabet?
God weekend.