Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 4. december 2009

Nisselandskab

Gustav og jeg har lavet nisselandskab idag. Gustav går virkelig op i alt det med jul, jesusbarn og gaver. Jeg ved egentlig ikke om han tror på julemanden ... sidste år vidste han jo godt at det var hans onkel der havde nissetøjet på, og i år har han slet ikke snakket om ham! Han ved endda, hvem han har fået alle sine pakkekalendere af... Hmmmm, det må jeg vist gøre noget ved! Tror han skal have postkort fra Julemanden på mandag ;)

4 kommentarer:

Conny sagde ...

Flot landskab gustav har lavet.
De må hellere sende et kort fra julemanden, så han ikke helt miste troen på ham.

Thanni sagde ...

Årh for et fint nisselandskab I har lavet :) ...det gør vi stadig her i huset selvom yngste barn er 12 år nu. Det hører lissom med til julen.
Mine 4 børn har alle sendt brev til julemanden, og fået svar tilbage. Vi skrev "Julemanden,Nordpolen,Grønland" på kuverten - og se om der ikke kom svar fra julemanden - og det var ik' engang snyd ;)...tror da det stadig er sådan at man kan gøre det - I ku' jo prøve :)

Betina Olesen sagde ...

he he he.... så kom der alligeel juleindlæg på bloggen, tænkte nok du ikke kunne holde dig...

Dejligt nisse landskab, ham Gustav har kreeret....

Maribi sagde ...

Sikke et fint nisselandskab Gustav har lavet.
Det er da en super ide med postkort fra julemanden:-)