Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 8. december 2009

Min bedste julegave :)

Ja, jeg har allerede fået min julegave af Gustav. Jeg har endda selv været med til at sætte den i ramme hihi.

Jeg er SÅ STOLT af ham, så jeg synes lige I skal se, hvad han har lavet:
Han har malet en jungle, med et banantræ, blomster, en "fugle"svamp (pletterne har han glemt hehe) og så en trold ... Det er da for fedt, og det skal op og hænge et sted, hvor jeg altid kan se det ;o)

7 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hvor skønt, og sikke lækre farver han har valgt...

Husk nu at skrive hans beskrivelse af billedet bagpå.... man tror altid at man kan huske det, men nej ;-)

Karina Beck sagde ...

Det kan jeg godt forstå, at du er glad for. Det er da et totalt skønt billed. Lækre farver.

Thanni sagde ...

Årh hvor godt! :)..skønt maleri han har lavet, nu mangler du bare det HELT rigtige sted at hænge det :)...

Anonym sagde ...

Aj hvor er det flot! Man ser jo tydeligt, hvor knægten har sine kunsteriske evner fra :O) Faktisk ligner det lidt de "børne"billeder af en finsk kunstner (ka ikke lige huske navnet), som man kan købe i dyre domme. Flot malet Gustav!!!

Conny sagde ...

Det er en rigtig skøn julegave ud har fået,jeg synes han er god til at male.

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Hvor er det fedt!
Det skal da op i hyggekrogen i køkkenet!

Heidi sagde ...

hvor er det skønt - kan da udenmærke forstå det skal da ses hele tiden - og helt sikkert årets gave ;o)