Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 1. december 2010

1. december

Nu er det jul igen, og nu er det jul igen ... Glædelig jul til jer allesammen ;o)


Jeg har besluttet mig for at forsøge at nå at blogge hele december måned. Der vil komme lidt af hvert, men først og fremmest nogle af de ting jeg brænder for. Jeg håber I alle vil følge med :o)


Jeg er for nylig blevet ambassadør for Mødrehjælpen. Det vil sige, at jeg skal medvirke til at repræsentere dem. Først og fremmest i medierne. Jeg vil blive brugt i interviews i aviser og lignende, ja måske vil I endda komme til at se mig i TV :D



Jeg var igennem en rigtig svær periode for nogle år siden, og var så heldig at få hjælp fra Mødrehjælpen. Jeg fik samtaler, økonomisk rådgivning, advokatbistand, julehjælp, osv. osv. Det var fantastisk, hvad de gjorde for mig, og derfor føler jeg, at det mindste jeg kan gøre, er at give lidt igen. Derfor har jeg sagt ja til at være ambassadør for dem ;o)


Men ud over repræsentation i medierne, har jeg besluttet mig for at producere og sælge en bunke julekort. Overskuddet skal gå til Mødrehjælpens juleindsamling, som så kan bruge pengene til at hjælpe andre mødre, som er i en svær situation.


Kortene kommer til salg på Amio.dk så snart jeg har fået grønt lys fra Mødrehjælpens PR-afdeling.


Jeg håber I vil støtte mig i denne sag, og henvise andre til både min blog, kortsalget på Amio, og Mødrehjælpens side.


Rigtig glædelig 1. december til jer allesammen.

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Davs med dig - og hvor er det hyg'somt at du er på blog banen igen :)
Det er en skøn følelse hvis man kan give lidt igen når man har fået hjælp/støtte, så forstår godt dit initiativ :)
..hmm....Amio..??...det må der da lige kigges nærmere på :)

Karina Beck sagde ...

Tillykke med ambassadør jobbet. Held og lykke med salget til det gode formål.
God 1. december til jer.

Kreateten sagde ...

Sikke et overskud! Dejligt at du har fået den hjælp du havde brug for da det var nødvendigt, og hvor må det være dejligt at have overskuddet til nu at give nogwt tilbage!

Held og lykke - og hvor dejligt at du er tilbege i blogland!