Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 8. februar 2008

Dagens underholdning

Idag på arbejdet skulle jeg ringe til en leverandør.
Første gang jeg ringede op, duttede telefonen optaget, så jeg lagde bare på igen.
Anden gang var der helt stille i den anden ende, men min kollegas telefon ringede og faxen gik i gang. Jeg sagde; "det var dog underligt, jeg kan ikke få telefonen til at ringe op!"
Jeg prøvede endnu en gang, og igen ringede kollegaens telefon og faxen gik i gang. Nu fik jeg sagt; "nå, jeg ringer vist til faxen ... mærkeligt når det ikke er det nummer jeg taster ind!" ...
Vi grinede lidt og jeg kunne ikke helt dy mig for fristelsen til at lave lidt fis og ballade. Jeg kunne jo høre mig selv i faxen - og de andre på kontoret for den sags skyld ... og vi grinede lidt, og så sagde jeg højt og tydeligt: "En servicedreng bedes komme til kasse 8!" ... og vi grinede endnu mere over det. Så jeg måtte lige gi et nummer mere og sagde: "Margaarrriiiiittaaaa ... jeg kan ikke finde ud af deeeet ... vil du komme og hjælpe miiiiig?" ... sådan lidt pjevset i stemmen - og det skal lige siges at vi sidder 2 meter fra hinanden hehe.
Hahaha ... vi var flade af grin allesammen og hyggede os lidt over det muntre indslag.
Da jeg så fik lagt på, ringede den. Jeg svarede ... det var en kollega som lidt tørt sagde:"Jeg vil bare lige fortælle dig, at du sidder og laver allekald til hele huset ... det synes jeg du skal holde op med!"
MUHAHAHAHAAAAA ... hele huset har kunnet høre mig ... og et par stykker fra de andre afdelinger stak hovedet ind når de gik forbi med muntre kommentarer som: "Nåååh, der er nok nogle der har det sjovt!"

Og os i regnskab ... ja vi skreg af grin ... og blev enige om, at det nok var meget godt det skete, for alle i huset synes vi er sådan lidt tørre i det. Nu ved de da i det mindste, at regnskabsmedarbejdere ikke nødvendigvis er kedelige og humørforladte!

Ingen kommentarer: