Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 5. februar 2008

Endnu et LO


Idag har jeg lavet dette LO af Gustav sammen med sin far.

Billederne er bare så gode ... man kan ligefrem se hvor godt de har det sammen de to.

4 kommentarer:

Rikke sagde ...

kan slet ikke forstå du er "begynder" du er bare rigtig dygtig....

fedt du har skåret hjørnet af billederne
og ja sikke nogen fantastiske billeder

Unknown sagde ...

De ser ud til rigtig at hygge sig og hvorer Gustav bare sød

Netti sagde ...

Superflot lavet og så i mit ynglingspapir :o) Dejlige billeder.

Annika sagde ...

Hvor er det et lækkert LO :)
Så enkelt og samtidig med så lækkert papir - og ikke mindst billeder!