Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 23. februar 2008

Lidt flere LOs

Jeg har fået lavet to LOs som jeg selv synes rigtig godt om. For det første fordi det er af to personer som jeg elsker ufatteligt højt, for det andet fordi billederne er rigtig gode, og for det tredje fordi jeg endelig har haft mulighed for at bruge rester.


Første LO er af min søn på en rigtig dejlig tur vi havde i skoven. Han var i top humør og lavede så meget fis og ballade på sin egen charmerende måde.



Andet LO er af min niece, Katla. Hun er den første niece jeg fik, og vi har haft så mange gode timer og stunder sammen. Hun havde fødselsdag, og jeg ville gerne lave noget specielt til hende - så i stedet for et fødselsdagskort, lavede jeg dette LO og kom det i en ramme. Hun elsker blå ... så jeg måtte lave et blåt LO og tog de bedste billeder jeg havde. Især den lille serie med snemanden elsker jeg. Det var på hendes fødselsdag og det var bare dejligt og sjovt at komme ud i sneen og lave snemand.

1 kommentar:

Thanni sagde ...

De er så flotte - jeg kan især rigtig godt li' det med billeder af din søn :)..dejlige farver og nogen skønne billeder af knægten :)