Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 25. marts 2008

Jeg har liftet

Lige siden jeg begyndte at scrappe, har jeg snuset rundt på Internettet og kigget på hvad alle andre laver.
En af de første gange faldt jeg over dette LO, som jeg faldt pladask for med det samme ... flotte farver og flot opsætning.
Jeg kan desværre ikke huske, hvor jeg fandt det henne, og hvem der har lavet det, så jeg kan ikke rigtig give hende kredit for sit flotte LO.
Jeg tror det er lavet digitalt, og hun har brugt det til sin lille pige, men farverne og opsætningen synes jeg passer perfekt til et sødt drenge-LO. Her skal I se:


Og her skal I se, hvad jeg selv fik lavet - næsten et direkte lift, dog med lidt ændringer i farvevalg:

Ingen kommentarer: