Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 25. marts 2008

Og så lige til det lidt mere hjemmelavede ;o)

Jeg fik også lavet dette LO ... det var ganske nemt, idet papiret i sig selv jo sørger for opsætning - eller mønster - eller .... Og så lige lidt klistermærker, den gamle billet med dato på, og så male et par bogstaver med tiger- og zebrastriber og girafpletter (for dem der ikke lige kan se mine kunstneriske intentioner hehehehe).
Og vupti ... så er der scrappet om Gustavs første tur i zoologisk have:

1 kommentar:

Maria sagde ...

Sødt LO du har lavet, og speicelt dine dyre-bogstaver i titlen - hold op, de er flotte!!