Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 15. marts 2008

Så blev det vores tur

I mandags var jeg til lægen med Gustav - han var småsløj og ville ikke rigtig spise, og pludselig fik han små røde knopper over hele kroppen ... Jeg troede faktisk han havde fået skarlagensfeber :-/

Heldigvis var det "bare" en halsbetændelse, så han fik penicillin og har det allerede meget bedre :o)

Hele ugen har jeg været meget meget forkølet, været svimmel, haft ondt i halsen, hostet som en gal, haft propper i ørerne, ondt i tænderne og hvad der ellers hører til en god influenza.

Jeg tænkte at det nok bare var en god influenza og at "imorgen" ville det blive bedre. Idag orkede jeg bare ikke mere og gik til lægen.

Mellemørebetændelse, bihulebetændelse og begyndende halsbetændelse.

Så tror da pokker jeg har det så skidt. Nå ... men nu har jeg så fået noget penicillin og næsedråber ... så "imorgen" bliver det bedre :D

2 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Tak for de søde ord på min blog...taberblog altså...det er ikke så nemt når man nu har flere af dem ;-) Det er dejligt at høre at den kan bruges til noget.

Øv, træls med alt den sygdom...håber i når at blive raske til påsken.

Hygge fra Betina

MH72 sagde ...

God bedring til jer!!!