Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 29. januar 2009

AWARDS

Må hellere lige starte med at fortælle, at Gustavs læbe er ganske fin nu :o) Til gengæld har han lige haft et par dage med mave-virus ... synes efterhånden det er skruen uden ende! Haha
Til gengæld har vi efterhånden snart været så mange ting igennem, at jeg efterhånden tager det rimelig roligt og forholdsvist afslappet når han er syg ;o) (jaja ... mærk jer ordene rimelig og forholdsvist ... man er vel moar? :D )

Jeg har fået 3 forskellige awards. Den ene er faktisk et par uger siden, så den starter jeg lige med her idag :o)

PROXIMIDADE AWARD

Jeg har modtaget denne flotte Award af Karina, og jeg blev virkelig beæret over at hun tænkte på mig da hun skulle give den videre - 1000 tak Karina :o)

Ved denne Award stod der : "Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

In English: This blog invests and believes in the PROXIMITY - nearness in space, time and relationships!These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes or self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers who must choose eight more and include this cleverly-written text into the body of their award.

Jeg vælger at give den videre til disse bloggere:

Jeanette Lauridsen
Christina (LaChris)
Jessy Christopher
Familien Midtiby
Heidi
Conny (Kom Så I Gang)
Marianne (Maribi)
Thanni

God aften til jer alle :o)

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Dejlig at høre at Gustavs læbe er fine igen,nu synes jeg snart, at Gustav har været nok igennem,jeg tro det grå og tåget vejr er skyl i alt den sygdom, der er omløb lige for tiden. Du skal have 1000 tak for Award som jeg er meget glad for. Jeg har også fået nogle stykker, der skal sendes videre

Maribi sagde ...

Hi søde.
Tusind tak for den fine award, kommer på min blog imorgen:0)
Godt at høre det går fremad med Gustavs læbe, men surt med det mave tam tam.
mange tanker fra mig til dig.0)