Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 31. januar 2009

Tiden flyver afsted ...

... jeg sidder og henter billeder over fra mobilen til pc'en ... jeg har længe villet gøre det, men har ikke rigtig haft tid ... så der ligger en masse herlige gamle billeder... se selv:
Første gang jeg ser Gustav "folde hænder" ... hehe (21. december 08)

Gustav deler sin mad med sin bamse (10. september 08):

Manden i badekarret blev halshugget ... hahaha (27. august 08):

Gustav og Emma hygger sig i toget på vej til Fields (23. august 08):

Amara har sørget for frokosten (17. august 08):

Sneglen IDA fra haven (6. august 08):

Min dejlige glade dreng i Tivoli :D (30. juli 08)

Isbjørnen i Zoo muntrer sig i vandet (26. juli 08):

... og Gustav holder sig for ørerne fordi han synes isbjørnen larmer alt for meget :D


Sikke en masse dejlige billeder ... jeg tror der er 700 stk ... så der må da nødvendigvis være lidt scrap-materiale ind imellem :o)

Fortsat god weekend :o)

3 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hold da op, det var ikke så lidt billeder der skulle overføres... og ja, mon ikke der er et par guldkorn imellem.. :-) håber at der snart er tid til at scrappe igen...

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

waw 700 billeder der skulle da helt sikkert nok være et til at scrappe :o))

Rigtig god søndag

Conny sagde ...

Tak fordi jeg motte kikke med og se alle de dejlige billeder af Gustav