Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 2. januar 2009

Mine 10 favorit-layouts fra 2008

Cecilie har lavet denne herlige udfordring, hvor man skal vise 10 af sine yndlingslayouts lavet i 2008.

Dejligt nemt tænkte jeg, for jeg har kun scrappet ét år, og derfor vidste jeg lige præcis hvad jeg ville vælge. LOL. Overhovedet ikke nemt, for jeg har mange favoritter. Jeg endte op med 15 bidrag ... og kunne ikke lige finde ud af, hvilke af dem jeg skulle udelade.

Så jeg har valgt at vise mine 10 favorit "Gustav-layouts" som jeg har lavet i hele min glorværdige scrap-karriere (host host) - lagt ind i tilfældig rækkefølge:











9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejlige drengelayouts, du laver. Jeg kan hente meget inspiration her, når jeg skal lave LOer af min nevø, Victor.
Godt nytår

Anonym sagde ...

Kan godt forstå at det er svært at vælge ud !!! Alle dine Gustav-LOer er flotte...jeg er nok især vild med "Strandløven"...smukt foto og papiret er bare SÅ flot. Også "mudder" er godt...enorm god opsætning og flot med alle de fotos. Kan I nu ha en skøn weekend :O)

Maribi sagde ...

Super flotte Gustav Lo's. Er fjollet med "din første sne", det er bare et flot billed og skøn opsætning.
Godt nytår til dig fra mig:0)

Conny sagde ...

Det eneste kan sige om dine Lo" er at de er så flotte og Gustav er bare så sød på dem alle.

Pia sagde ...

Rigtig flotte loer, skønne billeder, jeg er ikke i tvivl om din ynglings farver

Anne Bente sagde ...

åhhhh, hvor er de flotte alle, kan godt forstå du har valgt dem.

Heidi sagde ...

så skønne loér du har valgt og ja jeg kunne ikk sige et der er bedre end de andre - de er alle skønne ;o)

Rigtig godt nytår og fortsat god søndag ;o)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er dejlige drengelayouts, og sådan en sød lille fyr!

Tak fordi du ville være med og vise os dine favoritter.

Thanni sagde ...

Skønne layouts du har valgt - især "mudder" og "smil" er super!! :)...