Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 14. juli 2009

UPZ

... kom helt tilfældigt (*host* *host*) forbi "min søster's Panduro" i Fields.

De har sommerudsalg, og jeg fik helt vildt mange lækre ting med hjem
for den nette sum af 200 kroner!!!!!
Skynd jer - mens de stadigvæk har nogle lækkerier tilbage :D


Tak fordi I kigger med - håber resten af jeres dag bliver god ;o)

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Ja ja ..kom til og kom til *G*..men nogen fine sager du har fået slæbt hjem ;)

Betina Olesen sagde ...

Hi hi... ja, jeg har også været der... men underligt som det er forskellige ting de har på udsalg...

Conny sagde ...

Det er da godt dejlige ting du har fået.Den nærmeste Panduro ligger Herning ca. 50km. fra Viborg.
Kan du have en god dag