Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 11. november 2009

Et par småting

Jo jo ... lidt laver jeg da ind imellem ... altså det vil sige en sjælden gang imellem. Hehehehe

Siden SAM har jeg ikke rigtig lavet noget - har gået og grublet lidt over de ting jeg har købt og de nye ting jeg skal prøve at lave
... men så pludselig idag ......

Et hurtigt bogkort til en veninde:
... og et par hurtige julekort:

Og det har bestemt ikke noget at gøre med, at Gustav har fundet ud af, hvordan computeren virker og "hele tiden" sidder og spiller Oline..............
........... overhovedet ikke ..........

........... jeg føler mig hverken tilsidesat,
rodløs, hjemløs, forbigået, overset
eller udueliggjort ................

MEN JEG VIL HA' MIN PC TILBAGE :D :D :D


Tak fordi I kigger med - håber I har det skønt derude ;o)

5 kommentarer:

Maribi sagde ...

Hi hi, nu bliver der nok rift om pc'en :-)
Dejlige ting du har lavet,jeg får aldrig taget mig sammen til at lave julekort..
håber du får en dejlig dag.

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte ting du har lavet.
God Torsdag til dig.

Heidi sagde ...

Ha ha ha ha nej undskyld med hvor kan du lige skrive det ;o)))) Oline er baer super super godt mennnnn kender det der med når pludselig de bliver så STORE at ens computer pludselig er interesant ;o)

Men...... så skønne ting du har lavet og sikke produktiv så der er jo så godt for noget ;o)

Ps. havde næsten glemt den udfordring du har givet mig - ups vil gå igang med at finde ;o)

Conny sagde ...

Det er rigtig flot det du har lavet.
Det er ikke sjov når man ikke kan have sin PC fred.
En rigtig god weekend til dig,og Gustav

Thanni sagde ...

Det' jo slet ikke sjovt når barnet får øjnene op for compens lyksaligheder *G*..meen så kan du jo være profuktiv imens - og det kommer der jo nogen skønne ting ud af kan jeg se.... ;Dted