Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 30. november 2009

Nu er det eeeendelig jul, jul igen ...

Hej allesammen og glædelig jul (ja, nu må man vel endelig sige det hehe)

Jeg tror ikke jeg kan være med på de 24 indlæg op til jul i år. Energien til at blogge ligger på et meget lille sted lige for tiden ... sorry!

Men årets skovbund skal I da lige have lov at se (og den herlige snisse i baggrunden fik jeg i adventsgave af min kære søster og hendes mand igår - er den ikke bare herlig):
Tak for besøget, jeg håber I alle havde en hyggelig advents-søndag igår ;o)

5 kommentarer:

Maribi sagde ...

Skøn adventsdekoration I har lavet. Den nisser er bare nuser :-)
Håber at se dig på bloggen ind imellem i december, dejligt at se hvad I finder på af hyggelige ting og sager. Men kender godt det med ikke at have overskud til det hele:-)
god dag til dig fra mig.

Karina Beck sagde ...

Skøn nisse ; ) Og flot adventskrans.
God 1. december til jer to.

Heidi sagde ...

Hvor flot og en sjov nisse du fik - skønt med gaver og især når det er med jul ikk ;o)

Rigtig god 1 december til dig

Thanni sagde ...

Årh han er da for sød den lille nissefyr ;)...
Skøn adventsdekoration I har lavet - den minder om vores..med røde lys og det hele :)
Glæder mig til at følge dig osse i december - men kender det godt når energien ikke lige er til blog osv.
Rigtig go' 1.december til dig og Gustav :)

Conny sagde ...

Hej gusle/tilte.
Når du er på, synes jeg det er dejlig, at besøge din blog, fordi jeg kan læse hvor glad og stolt du er for Gustav, som jeg også synes er en dejlig lille krudtugle.Jeg håber i må få nogle hyggelig dage her op til jul.