Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 8. november 2009

Nyt pizzaria i byen!

Ja, bare pas på alle albertslundske pizzabagere ... I har nemlig fået skarp konkurrence af verdensmesteren i pizzabagning. Gustav har åbnet sin egen pizza-restaurant ;D



Er det ikke bare fint ... vi har lavet menu-kort og pizzaæske til hans køkken. Han elsker jo at lave mad, også i det virkelige liv, så selvfølgelig måtte der da en pizzaæske til ... det var jo ganske enkelt og ligetil at bikse sammen ;o)
Tak fordi I kigger med :o)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er i bare søde og kreative dig og Gustav.

Conny sagde ...

Det er god, at man har mor der kreativ, når der skal laves pizzaæsker og menukort.Kan i hygge jer du og pizzabageren.

Anonym sagde ...

Mums...nu er det MIG der bliver lækkersulten :O) "Standhaftighed" roser du mig for i muffinindlægget...den må jeg vist liiiiige ha en forklaring på...
Nå, men jeg vil gerne bestille en nr. 14 ! Kan I levere ud af huset?

Thanni sagde ...

Selvfølgelig hører der pizzaæsker til når man nu har åbnet sit helt eget pizzaria ;)...hva' kan han ikke ende som den Gustav ?? :D