Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 7. november 2009

SAM

Jeg var til Scrap A Mania i Roskilde sammen med Kitt sidste weekend. Det var en herlig oplevelse, og jeg fik endda også hilst på et par af jer. Vi havde den udsøgte fornøjelse at sidde ved siden af Sanne og Mitzy. Hooold da helt op de to er vandvittigt dygtige og kreative. Jeg fik sandelig lært en del - 1000 tak til jer ;o) Her har I lige et billede af Kitt:
Der var jo LO konkurrence, og det lykkedes mig at lave et LO færdigt. Jeg har ikke fået taget noget ordentligt billede endnu så I må nøjes med dette (taget med min mobiltelefon), men det hedder Krible Krable og viser de store edderkopper Gustav og jeg har lavet af halve styroporkugler og sorte piberensere ;o)
Det var meningen at vi skulle bruge edderkopperne til hans spøgelsesfest, som skulle være holdt om 14 dage, men da Gustav er syg (jeg laver et indslag om det senere), og efterhånden har været syg ret længe, så har jeg valgt at udskyde til omkring fastelavnstid ... øv øv


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lene. Hvor var det hyggeligt at snakke med dig og se dig IRL ! Dit LO er bare superflot og teknikken med spindet er da super smar. Nu håber jeg sørme ikke at det er noget alvorligt med Gustav...Åh, han kommer da med de kæreste kommentarer til livet og du er bare så god til at få skrevet dem! Nu må du ha en god weekend. KH Christina

Karina Beck sagde ...

Ej for pokker da har vi været på Sam en hel weekend uden at hilse på hinanden!!!!
Flot Halloweenlayout.
Det lyder da ikke godt, at Gustav har været syg så længe og stadig er det!! Rigtig god bedring med ham.

Anne Bente sagde ...

åhhhh total flot lo du har lavet, og håber da han snart er bedre igen.

Maribi sagde ...

Dit "Krible krable " er super flot, det fik min stemme på SAM:-)
Surt I må udskyde festen,håber Gustav er ok...
Håber du får en god weekend.

Conny sagde ...

Det var da synd for Gustav ,at i måtte aflyse hans fest, jeg håber da han snart bliver rask.Det må da være sjovt, at møde nogle af de andre scrappe piger.Flot Lo' du har fået lavet
En god søndag til dig