Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 14. februar 2010

Yep ...

SURPRIIIIISE ......Jeg er her endnu ...

Men som I nok har bemærket har jeg været mere eller mindre væk siden i sommers. Jeg har haft en masse at se til, som desværre har gjort, at jeg ikke rigtig har så meget overskud og energi. Men bare rolig, det skal nok komme igen ;o)

Jeg var med på Scrap n'Dream igår ... mere om det senere ;o)

Nu er det vist på tide at ønske jer allesammen en rigtig god BagJul og et pragtfuldt nyt år :o)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hej
Velkommen tilbage til blogverdenen.
Ærgeligt, at jeg ikke vidste at du var i Høje Tåstrup, jeg ville ellers gerne have hilst på dig.
Godt nytår til dig også ; ) : )

Anne Bente sagde ...

hehe, det samme til dig da :)

Anonym sagde ...

Det var super hyggelig at sludre med dig i lørdags :O) Har også savnet dine indlæg om søde Gustav og hans skønne kommentarer. Godt at du så småt er på banen igen!!!

Conny sagde ...

Jeg vil også sige ,velkommen tilbage.