Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 28. februar 2010

Endelig lidt papirnusseri

Her har I lige et par billeder af nogle gaveæsker jeg har lavet.

Den første var egentlig ment til Love2Scrap's konkurrence efter Scrap a Mania, men jeg fik aldrig sendt billedet ind.

Den anden æske lavede jeg til en af pædagogmedhjælperne i Gustavs børnehave da hun gik på pension.

Fortsat god weekend til jer ;o)

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er de søde dine æsker. Hov.. den æske fra Love2scrap har jeg også. Tror at jeg vil finde den frem.. tak ; )

Pia sagde ...

så søde æsker og flot dekoreret

Conny sagde ...

Det er et par flotte æsker du har lavet.

Anne Bente sagde ...

total lækre æsker du der har lavet wawww

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen fine æsker du har lavet - og meget forskellige i udtrykket :)