Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 16. februar 2010

Når man kan nøjes

Gustav er blevet ret dygtig til at tegne, og jeg elsker hans små mænd med store øjne, navler og øjenbryn ... de er bare for skønne :D



Og hvem har egentlig brug for Poul Pava (selv om han laver nogle ret fede ting ;o) ), når man har en lille picasso der tegner så godt?

Lastbil med chauffør:

Sørøverflag:

Michael Jackson:
Håber I får en dejlig dag allesammen ;o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha ha ja han ER jo Pava!!! Det skrev jeg vist også i indlægget under Gustavs maleri :O)

Conny sagde ...

De er Rigtig fine Gustav tegninger,en super flot Michael Jackson.