Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 31. maj 2008

Maj måned hos Scrapbook Express

Hele måneden har jeg fulgt med i Scrapbook Express's "maj måneds udfordring" ... Der er simpelthen så mange dygtige scrappere derinde. Jeg er nærmest ved at falde ned af stolen når jeg ser nogle af de superting der bliver lavet derinde.

Det er virkelig en stor inspirationskilde for mig.

Denne måned har de kørt med udfordringer hver dag i anledning af NSD (National Scrapbook Day), og det hele skal så ende op i en stor "finale" når måneden er slut.

Jeg har ikke selv deltaget i udfordringerne - det synes jeg ikke rigtig jeg er dygtig nok til endnu ... men har snuset med fra sidelinien og ladet mig inspirere.

Nu har jeg så besluttet mig for at prøve den udfordring de havde d. 26. maj, hvor man skulle lifte dette LO:



Jeg er så småt i gang, men tænkte at jeg denne gang ville starte med et billede af skitsen plus de ting jeg som udgangspunkt har tænkt mig at bruge:



Det var faktisk rigtig hyggeligt at pusle rundt og finde papir, pynt, bånd, billeder osv ... kan næsten forestille mig, hvor fedt det må være, at være ansat et sted, hvor man får lov til at være med, når de laver månedspakker hehe.

Nu bliver det spændende at se, hvad der kommer ud af det i den sidste ende ;o)

... og en hel dag senere .... tadaaaaaaa:

1 kommentar:

Majer sagde ...

Det var en lækker skitse. Den har jeg lige gemt til migselv ;-)