Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 31. maj 2008

Maj måneds bidrag

Jeg har forsøgt mig lidt med nogle LO til månedskonkurrencerne. Jeg synes det er svært at deltage fordi de LO/udfordringer, der bliver lagt ud, ofte er nogle, jeg ikke selv ville vælge ... men det må prøves, og det har været både sjovt, hyggeligt og udfordrende at være med. Her kan I se, hvad jeg fik lavet:

Mit bidrag til Scrapsisters' maj-udfordring:



Mit bidrag til Dreampaper's maj-udfordring:



Mit bidrag til Scrap-Is-Fun's skitsekonkurrence:

3 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Sjove og kreative bidrag du har lavet til udfordringerne. Den lille kunstner er rigtig sød, og dit bidrag til scrapsisters er sjov med de små låger :-)

Anne Bente sagde ...

åhhhhh så super skønne loer du der har lavet :)

Rikke sagde ...

åh det er noget af mit yndlings papir det på det øverst lo:) flot du ka lave et lo uden billeder uden det bliver kedeligt :)

elsker billedet på det midterste

og det nederste lo er bare rigtig sjovt at ha i fremtiden.. godt gået ...
(ps jeg har lært det med cirkler lol )