Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 29. december 2008

Godt Nytår

Godt Nytår allesammen :o)
Jeg har været lidt stille i julen og ikke været så meget rundt og kigge/kommentere jeres blogge.

Jeg har været/er syg og har haft det elendigt. Til sidst gjorde det nærmest ondt i hele kraniet p.g.a. den forbandede mellemørebetændelse.

Derfor lagde jeg ikke videre mærke til at jeg havde ondt i en tand ... troede at det var p.g.a. ørerne. Lige indtil idag, hvor jeg pludselig fik den vildeste tandpine ... jeg var nærmest ved at besvime og det gjorde ondt bare jeg trak vejret.

Så os afsted til tandlægevagten ... og nu har jeg så fået mit livs dyreste "julegave" ... ét stk. akut rodbehandling. Øv øv. Heldigvis gjorde det ikke ondt da han lavede det. Jeg er måske en af de få, der rent faktisk synes det er behageligt at være hos tandlægen. Kan huske da jeg var barn, at jeg tit og ofte gik op til skoletandlægen og opfandt en eller anden tandpine bare for at blive undersøgt ... hahahahaha (jaja ... I må godt kalde det sygeligt).

Nå ... men igår nåede jeg endelig at få scrappet lidt. Kom tilfældigvis forbi scrapsisters.dk og så, at de havde en dejlig udfordringsdag kørende. Så den hoppede jeg med på, og nåede alle opgaver undtagen den digitale. Den har jeg nu tænkt mig at scrappe alligevel, for jeg synes at oplægget er meget lækkert ;o)




4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super lækre bidrag, du fik lavet. Sjov ide med birken.
Ja, jeg kan få svedige hænder bare af at tænke på tandlægen..! Godt, at du ikke har det sådan med det du skulle igennem.
Godt nytår. Håber at du kan nyde den sidste del af ferien.

Pia sagde ...

flotte bidrag og sjovt at se hvor forskellige bidragene blev på scrapsister selv om opgaverne var ens.Øv for den tand havde været sjovere at bruge pengene på scrap. Du må have god bedring

Conny sagde ...

Det er da noget skidt med det stakkels hoved,det var da godt du kom til tandlæge, håber snart du blive rask. De er rigtig flotte LO" du har fået lavet
Jeg vil ønske dig og Gustav et godt nytår

Anne Bente sagde ...

Rigtig godt Nytår til dig og dine.