Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 9. november 2008

Gaveæske til min niece

Min niece fylder 3 år imorgen, men holdt sin fødselsdag idag. Jeg havde købt en masse perler til hende og syntes der manglede noget mere personligt at putte dem i, så jeg lavede denne æske til hende:





Jeg har brugt en gammel skotøjsæske (børnestørrelse), "foret" den med lilla og pink papir, syet et stykke stof på som matcher de gardiner hun har på sit værelse, og så ellers fundet de mest tøsede ting jeg havde blandt mit dims og puttet det på.
Hun blev rigtig glad for den, og indholdet blev prøvet af med det samme ;o)

6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hvor er den flot, og lækre farver, kan godt forstå hun blev glad for den.

Pia sagde ...

Super super lækker æske den kan hun da kun blive helt vild med, skønne farver og motiv du har valgt

camilla sagde ...

ja den er bare rigtig flot...nu ved hun altid hvilken æske der er perler i hihi super godt fundet på

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke en sød kasse du fik lavet. Jeg kan godt forstå at hun blev glad for både den og indholdet.

Betina Olesen sagde ...

Den er da bare supersød og rigtig tøset ;-) ideen er da rigtig god, både at give gaven i, men også til senere opbevaring...

Hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

Super sød æske. Den må have bragt lykke ; )