Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 20. november 2008

Om lidt ...

... blir' her stille ... om lidt er det ...

Ja, her er stille og jeg får hverken skrevet her, scrappet eller lavet noget andet for tiden.

Jeg er begyndt på mit nye arbejde, og det betyder at jeg ikke kan arbejde hjemmefra længere, og at både Gus og jeg har mange lange dage. Så tid til scrapperi, strikkeri eller andre hobbyagtige ting er der ikke så meget af.

Og for en gangs skyld har Gustav mellemørebetændelse, så vi har været hjemme idag, og er det også imorgen ... stakkels lille fyr ... det er ikke mere end 5 uger siden han sidst havde det :o(

Men måske når jeg at blive færdig med det mini-album jeg er i gang med (har dog kun fået beklædt siderne indtil videre) i weekenden ;o)

God weekend allesammen :o)

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhhh rigtig god bedring da, det er sørme ikke rart.

Anonym sagde ...

Det var jo også noget af en forandrig det må gi, at du ikke kan arbejde hjemmefra mere :O( Synd for lille Gustav, at han døjer sådan med de ører. Rigtig god bedring til ham. Go weekend til Jer.

Betina Olesen sagde ...

Håber at det går bedre med den bette fyr, mellemørsbestændelse gør virkelig avs...

Mon ikke scrap og div. kommer tilbage, når man ryger i fast gænge og vi om nogle mdr. går mod lysere tider...

Hygge fra Betina