Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 26. november 2008

Gustavs første snemand

Da det var så fint vejr i weekenden og der lå så meget sne, trodsede vi mellemørebetændelse og influenza. Gustavs far kom på besøg og havde en bobslæde med til Gustav, og så måtte vi jo en tur ud og kælke lidt og bygge snemand i haven - Gustavs allerførste ;o)







Senere på aftenen byggede Jørgen og Jørgen (Alias Gustav og Far) dette fine slot ud af sukkerknalder:

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Så meget sne har der ikke været her, igår lavede mit barnebarn også en snemand men en meget miniature en

Karina Beck sagde ...

Det lyder som om i har haft en god weekend. Her i Rødovre kom der ikke så meget sne, at man kunne lave snemænd. Men mine drenge på 11 og 13 skulle da ud og lave en mini sneboldskamp ; )

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor hyggeligt, her har vi ikke set et fnug

Anonym sagde ...

Åh hvor er det bare kært ! Der er jo intet som årets første snemand :O) Også en supersød idé med det slot af sukkerknalder ! Hvordan klarer det varmen fra lyset? Jeg tænker...IGLO, det må jeg da straks sætte min Simon igang med ! Ha en skøn weekend...nu uden sne...

Vibeke sagde ...

Så flot slot:) Her i norge har vi fått meget sne. Ai vor det er deilig med årets første sne!! Ønsker dig en riktig fin december:)