Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 6. november 2008

Jeg glemmer jo helt ...

... at lægge alle de billeder og indlæg op, som jeg går og planlægger. Nu er det vist på tide med lidt om alt det, der er sket i oktober.
Først og fremmest har jeg fået ryddet op, arrangeret, sorteret og indrettet alt mit scrapperi. Se bare det syndige rod der herskede før, i forhold til, hvordan her ser ud nu ... ja jeg er vist egentlig lidt stolt - hihi :D

Skrivebordet før:

og efter:
Se bare en orden:

Og mit "strikke-hjørne" blev ryddet op:

Jeg fik endda lavet skilte til nogle af mine kasser:

Og lige lidt mere tiltrængt oprydning:

Det var bare skønt at få det gjort. Vores førstesal har fungeret som "smid-det-du-ikke-ved-hvor-du-skal-gøre-af-derop-sted" eller "skidt-pyt-her-roder-men-ingen-kan-se-det" ... mere eller mindre siden vi flyttede ind for 1½ år siden.

Nu er her så blevet så pænt og ryddeligt at jeg dårligt tør tage ting frem og begynde at scrappe ... Hahahahahaaaaaa

2 kommentarer:

Pia sagde ...

HVEM DER BARE HAVDE DIN ENERGI, SÅ FLOT DET ER BLEVET

Anne Bente sagde ...

åhhh, det er godt nok blevet flot,