Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 1. november 2008

Nu er det jul igen og ....

... jeg har lige lavet et par julekort mere:



Begge kort er lavet på hvid baggrund. Det røde med Wassail laurel leaves papir fra BG, rødt silkebånd og røde filthjerter. Det blå med prismatics ensfarvet Baby blue dark, Snowflake Flocked Vellum Falala (MM), AC bånd - christmas, en stjernebrad og en stor iskrystal (købt i føtex!).
Tak fordi du kiggede med ;o)

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Søde og enkle julekort.

Rikke sagde ...

rigtig søde kort... de iskrystaller skal jeg ned og finde det er helt sikkert hehe

Heidi sagde ...

rigtige søde kort ;o)

Betina Olesen sagde ...

Rigtig søde julekort... dejligt at få taget hul på dem...

hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

såååå søde julekort du har lavet.