Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 2. november 2008

Hvordan ser en tag ud?

Jeg har været lidt med i cybercroppet hos scrapsisters idag - det var nogle fede opgaver de havde lavet.

Men mit ene kort blev diskvalificeret ... fordi det øjensynligt ikke har form som en tag? Ikke at det gør mig noget - jeg fik nemlig lavet mig et rigtig fedt kort ;o)

Bedøm selv, og kig så på bidrag 2 i samme opgave :D



3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hehe lidt sjovt, jeg har lavet udfordring til sukkersætt, med lige det glansbillede også, og også tagkort.
jeg mener et tag kan være udformet på mange forskellige måder.

Kreateten sagde ...

Flot kort!

Vil dog ikke udtale mig om det kan defineres som et tagkort...har stadig ikke helt styr på de begreber ;-)

Anonym sagde ...

Ih det er virklig nogle yndige kort du fik lavet ! Og din header er da også ny, ik ! Hmmm, jeg vil mene at en tag er ligesom et manillakort...altså et rektangel med afskårne kanter i toppen og et hul til at fastgøre med....men det er jo bare min opfattelse...